Minggu, 01 Januari 2017

Liburan Asik Dan Menginap Nyaman Di Kota Bandung

Liburan akhir tahun yang ditunggu, setelah menghabiskan waktu 6 bulan dengan aktivitas sekolah dan seputar rumah kini saatnya menikmati liburan akhir semester 1 bagi anak-anak sekolah. Kebenaran kampung halaman ke-2 kami Kota Bandung dan sekitarnya karena seluruh  keluarga tersebar di kisaran Bandung kota dan kabupaten.
dok.pri: Tampak depan Hotel Panghegar Bandung

Sambil berkunjung dan menikmati liburan pas rasanya juga menikmati syukuran anak kami yang baru saja di Khitan. Tak lengkap rasanya jika tidak menikmati pusat kota dengan menginap di hotel yang strategis serta nyaman lokasinya di jalan Asia Afrika dan sekitarnya, dan pilihan kami jatuh di #Hotel Grand Royal Panghegar Bandung.  Tempatnya cozy, homy, dan menyenangkan. Paling suka lihat ornaments lobby dipenuhi khas Jawa Barat dan peralatan seni musik Jawa Barat di atas kolam ikan yang siap menghibur di waktu acara peregelaran seni.
Dok.pri: Waktunya sarapan photo tampak depan

Anak-anak nggak mau ketinggalan untuk menikmati segarnya kolam renang, byuuur!  Serunya mereka menikmati, tapi sayangnya saya tidak bisa turut serta karena saya sedang asik merawat anak keduaa kami pasca khitan menikmati berendam Di bathtub... Wuiih berasa segar katanya.
Dok.Pri: My Little Bears


Kesan yang menyenangkan bermalam di Hotel Grand Royal Panghegar, pelayanan cepat, tanggap serta memuaskan memuaskan, pesannya bisa online di Agoda.com serta dapat diskon pula sampai 80% dan nggak pakai rumit! Kami menikmati liburan dengan begini. Bahagianya liburan dengan fasilitas dan kemudahan menimatinya. Jadi catatan penting liburan nggak perlu repot dan ribet, cukup pesan online, bayar online, tinggal jalan...yeaah! happy weekend.

10 komentar:

IRENE GIRON FERNANDEZ mengatakan...

Hello Semua orang
syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

frank queens mengatakan...

Kami adalah FRANK QUEENS FINANCE LIMITED. Pertubuhan kewangan berdaftar kerajaan yang berdedikasi yang memberikan bantuan kewangan persendirian kepada individu dan badan bekerjasama, dari $ 5,000 USD hingga $ 50,000,000 USD, dengan pembayaran balik pinjaman yang panjang dari 1 tahun hingga 25 tahun.

Tersedia sekarang: Pinjaman Pelaburan, Pinjaman Peribadi, Pinjaman Harta Tanah, Pinjaman Pembinaan, Pinjaman Perniagaan. Memohon pinjaman hari ini. Ia mudah dan pantas untuk mendapatkan kadar Internet dan harga premium 2% bulanan.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi E-mel: frankqueens64@gmail.com. Ini adalah peluang bagi orang yang berminat dan serius untuk memohon pinjaman dan menghabiskan tempoh tangguh 6 bulan kepada pelanggan kami sebelum anda mula membuat bayaran balik bulanan.

Terima kasih kerana meluangkan masa untuk membaca iklan kami.

frank queens mengatakan...

Borang permohonan pinjaman
Santiago Saya Presiden, Ketua Pegawai Eksekutif / Pengasas syarikat frank queens, dan kami
Di sini untuk membantu menyelesaikan masalah kewangan, dan selamat datang
Syarikat ini menawarkan kadar faedah 3%.

Syarikat ini tidak meminta pelanggan membuat bayaran kerana
Syarikat kami bertanggungjawab untuk butiran insurans, cukai dan gaji
Anugerah, yang mengikut undang-undang pemindahan, jadi jika
Kami memerlukan kredit anda, dan anda mahu keluar dari keadaan ini
Pinjaman dan hantar kepada kami supaya kami tidak dapat memproses produk
Pada masa yang sama.

Kami adalah syarikat berdaftar yang tujuan utamanya
Kita perlu tersenyum pada wajah dan kebahagiaan orang
Semua orang dalam kehidupan memerlukan bantuan dan itulah yang anda perlukan
Dalam kes dengan anda.

Isi dan pulangkan

Nama: ......................... .....
Nama ................. ......... ....
Tidak: .......................... .......
Kelahiran. ....................... ......
Tempat lahir: .................. ...... ......
Hubungi: ....................... .......
Ia adalah tugasnya: ... ................ ..................
Pendapatan: ......... ......... ..............
Alamat rumah: ......................
Telefon: .... ....... .......................
Bandar: .................. ....... ...............
ZIP .......................... .................
Jawatan: ........................ ...... ...........
Negara: ...................... ............... ........
Jumlah pinjaman: .......................... .......
Masa kredit ... .................... ................
Objektif kredit: ................. .............. ...........
Alamat emel: ................ ...... ................
Sebelum ini digunakan? ....................... ..
Alamat e-mel syarikat kami FRANKQUEENS64@GMAIL.COM
Isi dan hantar permohonan pinjaman dari atas, jadi kami tidak tahu
Pemprosesan pinjaman. Terima kasih kerana pemahaman dan pemilihan syarikat anda.

Tuan FRANK QUEENS
(Pengurus) nombor WhatsApp +2349057770649

frank queens mengatakan...

Tuan / Puan,
Saya adalah pemberi pinjaman wang peribadi berdaftar. Kami memberikan pinjaman untuk membantu orang, firma yang perlu mengemaskini status kewangan mereka di seluruh dunia, dengan kadar Faedah Tahunan yang sangat Minimal sebanyak 3% dalam jangka masa 1 tahun hingga 10 tahun tempoh pembayaran balik ke mana-mana bahagian dunia. Kami memberi pinjaman dalam lingkungan 5,000 hingga 100,000,000 USD Hanya dengan hanya satu bayaran, iaitu yuran pendaftaran sementara syarikat akan membayar semua yuran lain, Mana-mana syarikat pinjaman yang meminta lebih dari satu yuran adalah penipuan dan berhati-hati terhadap syarikat itu . Pinjaman kami juga diinsuranskan untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami. Orang yang berminat perlu menghubungi kami melalui E-mel: frankqueens64@gmail.com
Isi Borang Permohonan Pinjaman di bawah
Nama pertama. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Nama tengah. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Nama terakhir. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Jumlah Diperlukan. . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Tempoh pinjaman. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
pendapatan bulanan. . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Alamat kediaman (bukan P.O Box). . . . . . .
Negara Residen. . . . . . . . . . . . . . . . ..
Umur. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Status perkahwinan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
Kewarganegaraan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Telefon rumah. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Telefon bimbit. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...


Sekiranya anda tidak berminat dan menerima mesej ini, sila terima permohonan maaf saya.


Tolong jangan klik jawapan pada e-mel ini, kad pengenalan peribadi anda diperlukan untuk Pemindahan pantas ini, Semua Balasan harus diteruskan
E-mel: frankqueens64@gmail.com
Nama Kenalan: MR FRANK QUEENS
N / B:
MEREKA TIDAK MUNGKIN TETAPI MASALAH PERHUBUNGAN DAN KEWANGAN ANDA !!!
S.L.I PLC Di Sini Untuk Menunjukkan Anda Cara Yang Lebih Baik Untuk Kebebasan Kewangan !!!
Hubungi Kami Hari Ini !!!

Unknown mengatakan...

saya sentiasa gembira kerana saya bertemu dengan syarikat ini saya mendapat pinjaman saya (2 juta ringgit) yang saya gunakan untuk membeli tanah ladang saya, saya tinggal di Johannensburg, africa selatan, saya telah menghubungi banyak pemberi pinjaman pinjaman tetapi kebanyakan mereka tidak sesungguhnya kerana semua yang mereka lakukan adalah untuk mengumpul lebih banyak wang dari orang-orang dan tidak pernah memberi mereka pinjaman mereka tetapi syarikat ini menandakan berbeza, itu adalah kawan saya yang memperkenalkan saya kepada syarikat ini bahawa dia mendapat pinjaman dari syarikat dan saya telah melihat banyak kesaksian di internet bagaimana syarikat menggunakan untuk membantu orang di seluruh dunia tidak kira anda, maka saya menghubungi mereka untuk pinjaman saya dan mereka meminta kad id saya dan butir-butir saya supaya saya menyerahkan semua dokumen yang mereka bertanya kepada saya dan saya juga juga membayar yuran pemindahan kerana mereka berkata saya perlu membayar itu maka saya tidak mempunyai pilihan daripada membayar kerana saya tahu syarikat ini tidak boleh gagal saya, maka selepas setiap perkara saya mendapat pinjaman saya pada hari yang sama ... jadi saya mahu luangkan masa saya untuk bersaksi di seluruh dunia untuk pemberi pinjaman pinjaman yang baik ini QUART COMPANY HEART ER berada di AFRIKA SELATAN, mereka memberikan pinjaman dalam apa jua kemampuan dan saya percaya mereka boleh membantu anda juga seperti saya, jadi anda boleh bersaksi juga, dan saya juga berdoa tuhan itu akan terus memberkati mereka untuk kerja-kerja baik mereka, SYARIKAT EMAIL VIA frankqueens64@gmail.com atau whatsapp dia di +2349057770649

lisa mengatakan...

Hello kawan !!! Nama saya lisa dianora. saya ingin memberi keterangan mengenai Pinjaman Pemberi Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya selepas ditipu oleh 2 pemberi pinjaman antarabangsa Internet yang berbeza, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak yuran yang tidak menghasilkan apa-apa dan tidak menghasilkan hasil yang positif. Saya kehilangan wang susah payah saya dan ia adalah sejumlah 6,000USD. Suatu hari ketika saya sedang melayari internet yang kelihatan kecewa ketika saya menjumpai seorang wanita testimoni yang juga diancam dan akhirnya disambungkan ke sebuah syarikat pinjaman legit bernama frankesens64@gmail.com dimana dia akhirnya mendapatnya pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian memberitahu mereka cerita tentang bagaimana saya telah ditipu oleh 2 peminjam yang berbeza yang melakukan apa-apa tetapi untuk saya lebih sakit. Saya menerangkan kepada syarikat melalui pos dan semua yang mereka beritahu saya adalah tidak menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya di syarikat mereka dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka. saya mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan untuk kejutan saya saya diberi jumlah pinjaman sebanyak $ 65,000.00 Dolar oleh Syarikat yang hebat ini (Syarikat Pinjaman terus terang) yang dikendalikan oleh para frank ratu Tuhan yang takut kepada lelaki dan di sini saya hari ini gembira kerana syarikat ini telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera? pinjaman melalui e-mel: frankqueens64@gmail.com Tunjukkan e-mel yang dia baik hati.

Unknown mengatakan...

Halo, saya ferdinand swiss, kini tinggal di bandar Texas, Amerika Syarikat. Saya seorang janda pada masa ini dengan Empat kanak-kanak dan saya terjebak dalam keadaan kewangan pada Mei 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil saya. Saya cuba mencari pinjaman dari pelbagai firma pinjaman baik swasta dan korporat tetapi tidak pernah berjaya, dan kebanyakan bank menolak kredit saya. Tetapi seperti yang Tuhan miliki, saya telah diperkenalkan kepada seorang wanita Tuhan pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberi saya pinjaman sebanyak 850,000USD dan hari ini adalah pemilik perniagaan dan anak-anak saya melakukan yang baik pada masa ini, jika anda perlu menghubungi mana-mana firma dengan rujukan untuk mendapatkan pinjaman tanpa cagaran, tiada cek kredit, tiada penanda bersama dengan kadar faedah hanya 2% dan pelan dan jadual pembayaran yang lebih baik, sila hubungi Puan Queens (frankqueenS64@gmail.com). Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini tetapi saya sangat gembira sekarang dan saya membuat keputusan untuk memberitahu orang lain mengenai dia dan saya juga mahu Tuhan memberkati dia lebih banyak. Anda boleh menghubunginya melalui e-melnya. frankqueens64@gmail.com

frank queens mengatakan...

Borang permohonan pinjaman
Santiago Saya Presiden, Ketua Pegawai Eksekutif / Pengasas Bright Queens Company, kami
Di sini untuk membantu menyelesaikan masalah kewangan, selamat datang
Syarikat ini menawarkan kadar faedah 3%.

Jangan meminta pelanggan membuat bayaran
Syarikat kami bertanggungjawab untuk maklumat insurans, cukai dan gaji
Anugerah, yang selaras dengan undang-undang pengangkutan, jadi jika
Kami memerlukan kredit anda dan anda ingin keluar dari situasi ini
Pinjaman yang dihantar kepada kami, jadi kami tidak boleh memproses pinjaman
Pada masa yang sama.

Kami adalah syarikat berdaftar yang matlamat utama
Kita perlu tersenyum di muka dan kebahagiaan kerana rakyat
Setiap orang memerlukan bantuan hidup dan itulah yang anda perlukan
Sekiranya anda.

Isi dan rethorn

Nama: ......................... .....
Nama ................. ......... ....
Tidak: .......................... .......
Kelahiran. ...............................
Tempat lahir: .............................. ...... ......
Hubungan: ........................... .......
Ini tugasnya: ............................... ................
Pendapatan: ......... ....................
Alamat Rumah: ......................
Telefon :.
Bandar :.
Kod pos ..................................
Jawatan: ............................ ..............
Negara: ...................... ............... ........
Jumlah Pinjaman:
Tempoh kredit ................ ................
Objektif Kredit:
Alamat e-mel:
Sebelum digunakan? ........................... ..
Alamat e-mel syarikat FRANKQUEENS64@GMAIL.COM
Isi dan memohon pinjaman dari atas, jadi kami tidak tahu
Pemprosesan pinjaman. Terima kasih kerana memahami dan memilih syarikat anda.

En. Frank Quinn
(Pengurus) dan Attab Noumbar +2348118830374

frank queens mengatakan...

Borang permohonan pinjaman
Santiago Saya Presiden, Ketua Pegawai Eksekutif / Pengasas Bright Queens Company, kami
Di sini untuk membantu menyelesaikan masalah kewangan, selamat datang
Syarikat ini menawarkan kadar faedah 3%.

Jangan meminta pelanggan membuat bayaran
Syarikat kami bertanggungjawab untuk maklumat insurans, cukai dan gaji
Anugerah, yang selaras dengan undang-undang pengangkutan, jadi jika
Kami memerlukan kredit anda dan anda ingin keluar dari situasi ini
Pinjaman yang dihantar kepada kami, jadi kami tidak boleh memproses pinjaman
Pada masa yang sama.

Kami adalah syarikat berdaftar yang matlamat utama
Kita perlu tersenyum di muka dan kebahagiaan kerana rakyat
Setiap orang memerlukan bantuan hidup dan itulah yang anda perlukan
Sekiranya anda.

Isi dan rethorn

Nama: ......................... .....
Nama ................. ......... ....
Tidak: .......................... .......
Kelahiran. ...............................
Tempat lahir: .............................. ...... ......
Hubungan: ........................... .......
Ini tugasnya: ............................... ................
Pendapatan: ......... ....................
Alamat Rumah: ......................
Telefon :.
Bandar :.
Kod pos ..................................
Jawatan: ............................ ..............
Negara: ...................... ............... ........
Jumlah Pinjaman:
Tempoh kredit ................ ................
Objektif Kredit:
Alamat e-mel:
Sebelum digunakan? ........................... ..
Alamat e-mel syarikat FRANKQUEENS64@GMAIL.COM
Isi dan memohon pinjaman dari atas, jadi kami tidak tahu
Pemprosesan pinjaman. Terima kasih kerana memahami dan memilih syarikat anda.

En. Frank Quinn
(Pengurus) dan Attab Noumbar +2348118830374

Unknown mengatakan...

Play The Real Money Slot Machines - Trick-Taking Game - Trick-Taking
How to Play. 메이피로출장마사지 Play The Real 출장안마 Money Slot https://sol.edu.kg/ Machine. If you are searching for a 바카라 사이트 fun, exciting game to https://tricktactoe.com/ play online, we have you covered.